Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1,5RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
Długość [mm] | 175 |
nr EAN | 8717109788792 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 323 |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
Materiał | Stal |
nr EAN | 8717109792515 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 338,5 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 40 |
Rozmiar gwintu 1 | M16 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16 x 1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 322 |
sparowany numer artykułu | TA2462 |
Długość [mm] | 174 |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1603 10 |
Długość [mm] | 174 |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1604 10 |
Parzyste numery artykułów | 180989 |
Długość [mm] | 174 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M16 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 23 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 0,854 |
EAN | 4054224809877 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 180987 |
Długość [mm] | 174 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M16 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 23 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,854 |
EAN | 4054224809891 |
Stan | Fabrycznie nowy |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 321 |
Ciężar [kg] | 0,809 |
Rozmiar klucza | 38 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
z przeciwnakrętką | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie | Z lewej |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Parzyste numery artykułów | 43025 01 |
EAN | 4047437551183 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie | Z prawej |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Parzyste numery artykułów | 43024 01 |
EAN | 4047437551190 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 316,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074308264 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 173,7 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 X 1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16 X 1,5 |
Wersja wzmocniona | |
parzyste numery artykułów | 016 020 0069/HD |
nr EAN | 4040074306543 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 173,7 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 X 1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16 X 1,5 |
Wersja wzmocniona | |
parzyste numery artykułów | 016 020 0068/HD |
nr EAN | 4040074306536 |
Średnica 1 [mm] | 20,35 |
Kształt | prosty |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 174,5 |
Długość 2 [mm] | 27 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
sparowany numer artykułu | ME-ES-17619 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 322 |
nr EAN | 5413978280858 |
parzyste numery artykułów | VKDY 318024 |
nr EAN | 7316577890153 |
parzyste numery artykułów | VKDY 328017 |
nr EAN | 7316577891556 |
parzyste numery artykułów | VKDY 328010 |
dla numeru OE | 906 460 0055 |
dla numeru OE | 906 460 0148 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025