Długość [mm] | 165 | |
Szerokość [mm] | 44 | |
Wysokość [mm] | 109 | |
nr EAN | 5012759982297 |
Długość [mm] | 165 | |
Szerokość [mm] | 44 | |
Wysokość [mm] | 109 | |
nr EAN | 5012759982303 |
Długość [mm] | 262 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759988398 |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 143 | |
nr EAN | 4014870612658 |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 143 | |
nr EAN | 4014870612672 |
Długość [mm] | 243 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 36 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,573 | |
nr EAN | 4054224753941 |
Parzyste numery artykułów | 181404 |
Długość [mm] | 143 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,75 |
Rozmiar klucza | 17 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 0,503 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
Stan | Fabrycznie nowy |
Stan | Fabrycznie nowy |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie | Z lewej |
Parzyste numery artykułów | 44003 01 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | m12x1,75 |
Długość [mm] | 142,5 |
EAN | 4047437551947 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 142 | |
Rozmiar gwintu 1 | 12x1,75 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 616 020 0027/HD | |
nr EAN | 4040074246146 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 142 | |
Rozmiar gwintu 1 | 12x1,75 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 616 020 0026/HD | |
nr EAN | 4040074246139 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 242 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074272282 |
Długość [mm] | 143 | |
Ciężar [kg] | 0,530 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 12x1,75 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096735325 |
Długość [mm] | 143 | |
Ciężar [kg] | 0,530 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 12x1,75 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096735332 |
Długość [mm] | 243 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5/M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 5412096746239 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Średnica 1 [mm] | 18 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 143 | |
Długość 2 [mm] | 39 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4060426060169 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Średnica 1 [mm] | 18 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 143 | |
Długość 2 [mm] | 39 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4060426060176 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4060426174996 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 248 | |
Ciężar [kg] | 0,649 | |
nr EAN | 8435130358158 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 142,5 | |
Ciężar [kg] | 0,545 | |
nr EAN | 8435130365187 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 142 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 9141 | |
nr EAN | 5413978257805 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 142 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
parzyste numery artykułów | 9140 | |
nr EAN | 5413978257812 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 243 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978257874 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025