Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 | |
Długość [mm] | 76 | |
nr EAN | 8717109322903 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 344 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109326888 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
nr EAN | 3358960632203 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF | |
nr EAN | 3358960640895 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
nr EAN | 3358960643971 |
Długość [mm] | 360 | |
Szerokość [mm] | 36 | |
Wysokość [mm] | 36 | |
nr EAN | 5012759142905 |
Długość [mm] | 93 | |
Szerokość [mm] | 36 | |
Wysokość [mm] | 74 | |
nr EAN | 5012759057759 |
Długość [mm] | 360 | |
Szerokość [mm] | 36 | |
Wysokość [mm] | 36 | |
nr EAN | 5012759287217 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 A | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 A | |
Długość przegub osiowy [mm] | 347 | |
nr EAN | 4014870441067 |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 4014870430924 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,328 | |
dla numeru OE | 16 03 286 SK | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816091134 |
Długość [mm] | 360 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,612 | |
dla numeru OE | 16 03 199 SK | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816177777 |
Długość [mm] | 360 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,612 | |
dla numeru OE | 16 03 206 SK | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816177784 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 4047437029866 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
nr EAN | 4047437029859 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Ograniczenia producenta | SAGINAW | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 4047437086586 |
Długość [mm] | 360 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,612 | |
nr EAN | 5907558553093 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,328 | |
nr EAN | 5907558553932 |
Długość [mm] | 360 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,612 | |
nr EAN | 5907558553086 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 344 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074077290 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 75 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074082997 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 345 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074120972 |
Ciężar [kg] | 0,300 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14 x 1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096243363 |
Ograniczenia producenta | ZF | |
Ciężar [kg] | 0,700 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 / M16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 43,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096364990 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 17 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 74 | |
Długość 2 [mm] | 20,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874755031 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 360 | |
Średnica 1 [mm] | 14 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 45 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5010874755611 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Wersja osi | ZF | |
Długość [mm] | 344 | |
nr EAN | 5703858464721 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rodzaj gwintu | z gwintem zewnętrznym |
Rozmiar gwintu 1 | M14 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 | |
Długość [mm] | 75 | |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
nr EAN | 8435130302571 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 348 | |
Ciężar [kg] | 0,63 | |
nr EAN | 8435130308085 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M18x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 279 | |
Ciężar [kg] | 0,585 | |
nr EAN | 8435130308115 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | góra | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 74 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12x1,5R | |
nr EAN | 5413978156054 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 346 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978155927 |
parzyste numery artykułów | VKDY 315011 | |
nr EAN | 7316577894502 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,328 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688506719 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
nr EAN | 3322937895755 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 3322937905805 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025