Długość [mm] | 120 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 80 | |
nr EAN | 5012759349977 |
Długość [mm] | 120 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 80 | |
nr EAN | 5012759349984 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 115 |
Szerokość [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 83 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
sparowany numer artykułu | TA3857 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 | |
Wymiar gwintu | M16X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1156 10 | |
nr EAN | 4014870429911 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 | |
Wymiar gwintu | M16X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1155 10 | |
nr EAN | 4014870429928 |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 310 |
Ciężar [kg] | 0,686 |
Rozmiar klucza | 38 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
z przeciwnakrętką | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 35280 01 | |
nr EAN | 4047437371330 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 35279 01 | |
nr EAN | 4047437371354 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Długość [m] | 288 | |
nr EAN | 4047437535466 |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie | Z obu stron |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Długość [m] | 288 |
EAN | 4047437535466 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 116 020 0026 | |
nr EAN | 4040074471401 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 116 020 0025 | |
nr EAN | 4040074471418 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 116 020 0026/HD | |
nr EAN | 4040074300282 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 116 020 0025/HD | |
nr EAN | 4040074300275 |
Długość [mm] | 331 |
Średnica 1 [mm] | 16,6 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1.5 |
parzyste numery artykułów | 5034782 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 16x1,5 | |
nr EAN | 5703858788612 |
parzyste numery artykułów | 5034781 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 16x1,5 | |
nr EAN | 5703858788629 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Wymiar gwintu | M16 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 16x1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1053 | |
nr EAN | 3322937429196 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1052 | |
nr EAN | 3322937429202 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 94 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1055 | |
nr EAN | 3322937429219 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 94 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1054 | |
nr EAN | 3322937429226 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024