Długość [mm] | 249 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 73 | |
nr EAN | 5012759849842 |
Długość [mm] | 249 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 73 | |
nr EAN | 5012759849859 |
Długość [mm] | 180 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,450 | |
nr EAN | 4027816176091 |
parzyste numery artykułów | 11855 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,310 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816118510 |
parzyste numery artykułów | 11851 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,310 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816118558 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 12074 03 | |
nr EAN | 5907558560077 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 12073 03 | |
nr EAN | 5907558560084 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 200 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874754881 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 14 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 233 | |
Długość 2 [mm] | 18 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 41,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 11 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5010874754423 |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość [mm] | 184 | |
nr EAN | 5703858464868 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 233 | |
Ciężar [kg] | 0,61 | |
nr EAN | 8435130303820 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 233 | |
Ciężar [kg] | 0,61 | |
nr EAN | 8435130303844 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1 | |
Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 182 | |
Ciężar [kg] | 0,38 | |
nr EAN | 8435130308870 |
parzyste numery artykułów | 62 71 0005 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,31 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688510716 |
parzyste numery artykułów | 62 71 0004 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,31 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688510723 |
Długość [mm] | 230 | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Wymiar stożka [mm] | 12,2 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony | |
parzyste numery artykułów | JTE274 | |
nr EAN | 3322937906215 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023