Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,9 | |
Długość [mm] | 220 | |
nr EAN | 8717109323467 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,9 | |
Długość [mm] | 220 | |
nr EAN | 8717109323474 |
Długość [mm] | 240 | |
Szerokość [mm] | 70 | |
Wysokość [mm] | 70 | |
nr EAN | 5012759286982 |
Długość [mm] | 240 | |
Szerokość [mm] | 70 | |
Wysokość [mm] | 70 | |
nr EAN | 5012759286999 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 0949 10 | |
nr EAN | 4014870436414 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 0948 10 | |
nr EAN | 4014870432638 |
parzyste numery artykułów | 30732 | |
Długość [mm] | 220 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Stal | |
Powierzchnia | lakierowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,89 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816307310 |
parzyste numery artykułów | 30731 | |
Długość [mm] | 220 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Stal | |
Powierzchnia | lakierowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,89 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816307327 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Numer seryjny | 4318002 | |
nr EAN | 5901159225922 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 15,6 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 219 | |
Długość 2 [mm] | 19 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197264711 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 15,6 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 219 | |
Długość 2 [mm] | 19 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197264728 |
parzyste numery artykułów | 5034016 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858790172 |
parzyste numery artykułów | 5034015 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858790189 |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość [mm] | 220 |
Wymiar gwintu | M14x1.5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/10 | |
Długość [mm] | 219,5 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,9 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 65635 | |
nr EAN | 5413978166268 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/10 | |
Długość [mm] | 219,5 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,9 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 65634 | |
nr EAN | 5413978166275 |
Długość [mm] | 219 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 317001 | |
nr EAN | 7316579291903 |
Długość [mm] | 219 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 317000 | |
nr EAN | 7316579291910 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024