Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Długość [mm] | 199 | |
nr EAN | 8717109352658 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Długość [mm] | 199 | |
nr EAN | 8717109368147 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 216 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109352931 |
Długość [mm] | 229 | |
Szerokość [mm] | 37 | |
Wysokość [mm] | 37 | |
nr EAN | 5012759351932 |
Długość [mm] | 218 | |
Szerokość [mm] | 45 | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 5012759351048 |
Długość [mm] | 218 | |
Szerokość [mm] | 45 | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 5012759351055 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 A | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 A | |
Długość przegub osiowy [mm] | 215 | |
nr EAN | 4014870441395 |
Wymiar stożka [mm] | 11,9 | |
parzyste numery artykułów | 840 0882 10 | |
nr EAN | 4014870439880 |
Wymiar stożka [mm] | 11,9 | |
parzyste numery artykułów | 840 0881 10 | |
nr EAN | 4014870433789 |
Długość [mm] | 215 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,450 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816247203 |
parzyste numery artykułów | 24816 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,645 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816248156 |
parzyste numery artykułów | 24815 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,653 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816248163 |
Długość [mm] | 215 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,450 | |
nr EAN | 5907558563894 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 215 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074421680 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 215 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074196014 |
Ciężar [kg] | 0,720 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 31 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096365065 |
Ciężar [kg] | 0,500 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 / M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 31 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096269516 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 229,5 | |
Średnica 1 [mm] | 14 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197267644 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 11,7 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 198 | |
Długość 2 [mm] | 28 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197267729 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 11,7 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 198 | |
Długość 2 [mm] | 28 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197267750 |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość [mm] | 216 | |
nr EAN | 5703858788568 |
parzyste numery artykułów | 5033956 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858788575 |
parzyste numery artykułów | 5033955 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858788582 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 216 | |
Tylko w połączeniu z | NUT + WASHER | |
nr EAN | 5413978175314 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 195 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 5835 | |
nr EAN | 5413978184859 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 195 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 5834 | |
nr EAN | 5413978166077 |
parzyste numery artykułów | VKDY 316001 | |
nr EAN | 7316577893055 |
parzyste numery artykułów | VKDY 316000 | |
nr EAN | 7316577892973 |
parzyste numery artykułów | VKDY 326000 | |
nr EAN | 7316577890016 |
Długość [mm] | 215 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,450 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688520876 |
parzyste numery artykułów | 60 92 4816 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,645 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688537898 |
parzyste numery artykułów | 60 92 4815 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,653 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688537904 |
Długość całkowita [mm] | 230 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937462438 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość całkowita [mm] | 219,3 | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1061 | |
nr EAN | 3322937462667 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość całkowita [mm] | 219,3 | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1060 | |
nr EAN | 3322937462674 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023