Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 | |
Długość [mm] | 94 | |
nr EAN | 8717109372069 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 | |
Długość [mm] | 94 | |
nr EAN | 8717109372076 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 343,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109327021 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 298,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109327373 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 298 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109496994 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 3358960604835 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49398605 | |
nr EAN | 3358960631794 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49398563 | |
nr EAN | 3358960632227 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
nr EAN | 3358960634252 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | z lewej | |
nr EAN | 3358960645869 |
Długość [mm] | 315 | |
Szerokość [mm] | 37 | |
Wysokość [mm] | 37 | |
nr EAN | 5012759287477 |
nr EAN | 5012759238820 |
nr EAN | 5012759238837 |
Długość [mm] | 317 | |
Szerokość [mm] | 39 | |
Wysokość [mm] | 39 | |
nr EAN | 5012759406007 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 A | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 A | |
Długość przegub osiowy [mm] | 300 | |
nr EAN | 4014870427092 |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 0679 10 | |
nr EAN | 4014870437169 |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 0678 10 | |
nr EAN | 4014870433291 |
Długość [mm] | 320,8 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,535 | |
dla numeru OE | 6Q0 423 810 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816308201 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | MM16x1.5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1.5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 300 | |
nr EAN | 5902473028701 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Rozmiar gwintu 1 | M22X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Numer seryjny | 4300083 | |
nr EAN | 5901159079624 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Numer seryjny | 4316500 | |
nr EAN | 5901159098151 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Numer seryjny | 4316502 | |
nr EAN | 5901159098168 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Numer seryjny | K4300022 | |
nr EAN | 5901159238120 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
dla ID przekładni kierowniczej | SMI-Koyo | |
Długość [mm] | 276,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4047437081017 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
dla ID przekładni kierowniczej | TRW | |
Długość [mm] | 275 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 4047437305496 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 26670 02 | |
nr EAN | 4047437081031 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 26669 02 | |
nr EAN | 4047437081024 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 26670 02 | |
nr EAN | 5907558563870 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 26670 02 | |
nr EAN | 5907558559859 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
dla ID przekładni kierowniczej | TRW | |
Długość [mm] | 275 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 5901619504055 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
dla ID przekładni kierowniczej | SMI-Koyo | |
Długość [mm] | 276,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 5901619564042 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 116 020 0004 | |
nr EAN | 4040074222294 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 116 020 0000 | |
nr EAN | 4040074222317 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 298 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Ograniczenia producenta | SMI / Koyo | |
nr EAN | 4040074516782 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 297 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Ograniczenia producenta | TRW | |
nr EAN | 4040074271841 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 116 020 0041/HD | |
nr EAN | 4040074194966 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 116 020 0040/HD | |
nr EAN | 4040074194980 |
Ciężar [kg] | 0,400 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096414756 |
Ciężar [kg] | 0,400 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096414763 |
Długość [mm] | 300 | |
Ciężar [kg] | 0,600 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 / M16x1,5 | |
Długość opakowania [cm] | 43,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096281990 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 367,7 | |
Średnica 1 [mm] | 13 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 45 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5010874751712 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 210,5 | |
Średnica 1 [mm] | 12,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197273966 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 16 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 12,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 7,5 | |
nr EAN | 4044197316823 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 16 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 94 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 12,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 7,5 | |
nr EAN | 4044197316830 |
parzyste numery artykułów | 5034308 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14X1,5 | |
nr EAN | 5703858647186 |
parzyste numery artykułów | 5034307 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14X1,5 | |
nr EAN | 5703858647193 |
Rozmiar gwintu 1 | 14X1,5/14x1,5 | |
Wersja osi | TRW | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość [mm] | 297 | |
nr EAN | 5703858647209 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 | |
Długość [mm] | 94 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
nr EAN | 8435130306159 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 | |
Długość [mm] | 94 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
nr EAN | 8435130306166 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 | |
Długość [mm] | 94 | |
Ciężar [kg] | 0,379 | |
nr EAN | 8435130340337 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023