Szerokość [mm] | 19,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 | |
Materiał | Guma | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
nr EAN | 4027816032120 |
Długość [mm] | 193 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,238 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816042754 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,192 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładkami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816032069 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 195 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,5 | |
nr EAN | 4040074121115 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 30 | |
nr EAN | 4031185177931 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,5 | |
Długość [mm] | 195 | |
Ciężar [kg] | 0,374 | |
nr EAN | 8435130322432 |
Szerokość [mm] | 19,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 | |
Materiał | Guma | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
nr EAN | 4044688513861 |
Drążek / rozpórka | dla drążka sprzęgającego | |
Materiał | PU (poliuretan) | |
Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | góra | |
Wymagana ilość | 8 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem | |
nr EAN | 5908229985953 |
Materiał | Guma | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020