Kod silnika | K9K 612 | |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Typ skrzyni biegów | JR5102 | |
Typ skrzyni biegów | JR5103 | |
Typ skrzyni biegów | JR5104 | |
Typ skrzyni biegów | JR5106 | |
Typ skrzyni biegów | JR5108 | |
Typ skrzyni biegów | JR5110 | |
Typ skrzyni biegów | JR5113 | |
Typ skrzyni biegów | JR5114 | |
Typ skrzyni biegów | JR5116 | |
Typ skrzyni biegów | JR5118 | |
Typ skrzyni biegów | JR5119 | |
Typ skrzyni biegów | JR5120 | |
Typ skrzyni biegów | JR5123 | |
Typ skrzyni biegów | JR5124 | |
Typ skrzyni biegów | JR5125 | |
Typ skrzyni biegów | JR5126 | |
Typ skrzyni biegów | JR5128 | |
Typ skrzyni biegów | JR5129 | |
Typ skrzyni biegów | JR5131 | |
Typ skrzyni biegów | JR5132 | |
Typ skrzyni biegów | JR5137 | |
Typ skrzyni biegów | JR5138 | |
Typ skrzyni biegów | JR5140 | |
Typ skrzyni biegów | JR5142 | |
Typ skrzyni biegów | JR5144 | |
Typ skrzyni biegów | JR5145 | |
Typ skrzyni biegów | JR5147 | |
Typ skrzyni biegów | JR5149 | |
Typ skrzyni biegów | JR5150 | |
Typ skrzyni biegów | JR5151 | |
Typ skrzyni biegów | JR5152 | |
Typ skrzyni biegów | JR5153 | |
Typ skrzyni biegów | JR5154 | |
Typ skrzyni biegów | JR5155 | |
Typ skrzyni biegów | JR5156 | |
Typ skrzyni biegów | JR5158 | |
Typ skrzyni biegów | JR5160 | |
Typ skrzyni biegów | JR5162 | |
Typ skrzyni biegów | JR5164 | |
Typ skrzyni biegów | JR5165 | |
Typ skrzyni biegów | JR5166 | |
Typ skrzyni biegów | JR5168 | |
Typ skrzyni biegów | JR5170 | |
Typ skrzyni biegów | JR5171 | |
Typ skrzyni biegów | JR5172 | |
Typ skrzyni biegów | JR5173 | |
Typ skrzyni biegów | JR5175 | |
Typ skrzyni biegów | JR5176 | |
Typ skrzyni biegów | JR5180 | |
Typ skrzyni biegów | JR5185 | |
Typ skrzyni biegów | JR5187 | |
Typ skrzyni biegów | JR5189 | |
Typ skrzyni biegów | JR5193 | |
Typ skrzyni biegów | JR5199 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Wysokość 2 [mm] | 13 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960203007 |
Kod silnika | K9K 612 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | wylot | |
Typ skrzyni biegów | JR5102 | |
Typ skrzyni biegów | JR5103 | |
Typ skrzyni biegów | JR5104 | |
Typ skrzyni biegów | JR5106 | |
Typ skrzyni biegów | JR5108 | |
Typ skrzyni biegów | JR5110 | |
Typ skrzyni biegów | JR5113 | |
Typ skrzyni biegów | JR5114 | |
Typ skrzyni biegów | JR5116 | |
Typ skrzyni biegów | JR5118 | |
Typ skrzyni biegów | JR5119 | |
Typ skrzyni biegów | JR5120 | |
Typ skrzyni biegów | JR5123 | |
Typ skrzyni biegów | JR5124 | |
Typ skrzyni biegów | JR5125 | |
Typ skrzyni biegów | JR5126 | |
Typ skrzyni biegów | JR5128 | |
Typ skrzyni biegów | JR5129 | |
Typ skrzyni biegów | JR5131 | |
Typ skrzyni biegów | JR5132 | |
Typ skrzyni biegów | JR5137 | |
Typ skrzyni biegów | JR5138 | |
Typ skrzyni biegów | JR5140 | |
Typ skrzyni biegów | JR5142 | |
Typ skrzyni biegów | JR5144 | |
Typ skrzyni biegów | JR5145 | |
Typ skrzyni biegów | JR5147 | |
Typ skrzyni biegów | JR5149 | |
Typ skrzyni biegów | JR5150 | |
Typ skrzyni biegów | JR5151 | |
Typ skrzyni biegów | JR5152 | |
Typ skrzyni biegów | JR5153 | |
Typ skrzyni biegów | JR5154 | |
Typ skrzyni biegów | JR5155 | |
Typ skrzyni biegów | JR5156 | |
Typ skrzyni biegów | JR5158 | |
Typ skrzyni biegów | JR5160 | |
Typ skrzyni biegów | JR5162 | |
Typ skrzyni biegów | JR5164 | |
Typ skrzyni biegów | JR5165 | |
Typ skrzyni biegów | JR5166 | |
Typ skrzyni biegów | JR5168 | |
Typ skrzyni biegów | JR5170 | |
Typ skrzyni biegów | JR5171 | |
Typ skrzyni biegów | JR5172 | |
Typ skrzyni biegów | JR5173 | |
Typ skrzyni biegów | JR5175 | |
Typ skrzyni biegów | JR5176 | |
Typ skrzyni biegów | JR5180 | |
Typ skrzyni biegów | JR5185 | |
Typ skrzyni biegów | JR5187 | |
Typ skrzyni biegów | JR5189 | |
Typ skrzyni biegów | JR5193 | |
Typ skrzyni biegów | JR5199 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Wysokość 1 [mm] | 8,5 | |
Wysokość 2 [mm] | 13,5 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960187710 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Wysokość 2 [mm] | 14 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 4041248821602 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Kształt | Oring | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Grubość [mm] | 14 | |
dla numeru OE | 8200884113 | |
nr EAN | 3660872469618 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020