Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165143558362 |
Ciężar [kg] | 0,52 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883067 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883009 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883049 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883074 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883035 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883048 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883031 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883059 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883056 | |
nr EAN | 8053379088713 |
nr EAN | 8435050624845 |
Ciężar [kg] | 0,147 | |
nr EAN | 4027816171928 |
Ograniczenia producenta | OE HITACHI | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079380508 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384193 |
Ciężar [kg] | 0,497 | |
nr EAN | 5902925204738 |
nr EAN | 8001063480671 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu | |
nr EAN | 5907558559095 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu | |
nr EAN | 5907558565249 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu | |
nr EAN | 4010326480000 |
Długość [mm] | 82 | |
Szerokość [mm] | 82 | |
Wysokość [mm] | 78 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ciężar [kg] | 0,60095 | |
nr EAN | 4046001276491 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024