
| Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
| Technika połączeń | Spark Spring |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Ilość połączeń | 1 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4014427076094 |

| Napięcie znamionowe [V] | 14 |
| nr EAN | 3165143268735 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759493380 |

| Ciężar [kg] | 0,674 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883069 |
| nr EAN | 8053379090273 |

| Ciężar [kg] | 0,674 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883069 |
| nr EAN | 8053379090280 |

| Ciężar [kg] | 0,222 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379090808 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| nr EAN | 4054224735923 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
| nr EAN | 4082300588767 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079338707 |

| nr EAN | 8001063668598 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 5907558562668 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 4010326481274 |

| Ciężar netto [g] | 1000 |
| nr EAN | 5902048015655 |

| Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Ciężar netto [g] | 505 |
| nr EAN | 5902048016072 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,24 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| nr EAN | 4054228735929 |

| Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
| Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| nr EAN | 3276422451752 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025