Ciężar [kg] | 0,147 |
nr EAN | 4027816171928 |
Cewka zapłonowa | Podwójna cewka zapłonowa |
Ilość biegunów | 2 |
Sposób montażu | zaciśnięty |
nr EAN | 4082300820072 |
Ciężar netto [g] | 375 |
nr EAN | 5902048015556 |
Ciężar netto [g] | 200 |
nr EAN | 5902048016058 |
Ciężar netto [g] | 1600 |
nr EAN | 5902048016225 |
Ciężar netto [g] | 490 |
nr EAN | 5902048017260 |
Ciężar netto [g] | 470 |
nr EAN | 5902048015679 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048015792 |
Ciężar netto [g] | 970 |
nr EAN | 5902048016140 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025