Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Spark Spring | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Wymagana ilość | 6 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką | |
nr EAN | 4014427139553 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 4047025165709 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759458396 |
Długość [mm] | 158 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,280 | |
nr EAN | 4027816462002 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300623710 |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079340410 |
Ciężar [kg] | 0,502 | |
nr EAN | 5902925204684 |
nr EAN | 8001063940182 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5903364337216 |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość biegunów | 4 | |
dla numeru artykułu | 10600 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326483377 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ciężar netto [g] | 635 | |
nr EAN | 5902048015990 |
Długość [mm] | 158 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,280 | |
nr EAN | 4044688462008 |
Ilość biegunów | 4 | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
Ciężar [kg] | 0,247 | |
nr EAN | 4046001509407 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020