Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Nissan KUBISTAR Furgon (X76) 1.5 dCi (2003.08-???) 65km » 060717018012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Nissan Kubistar Furgon (x76) 1.5 Dci (2003.08-???) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717018012 MAGNETI MARELLI

060717018012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717018012
Cewka zapłonowa 060717018012
060717018012
magneti marelli 060717018012 Cewka zapłonowa
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717018012, BAEQ018

numer części:

060717018012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063480787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717018012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 340-360, 440, 460, 480, 850, 940, JEEP CHEROKEE, COMANCHE, WRANGLER I, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 25, 9, CLIO I 1.2-4.0 03.80-08.03
numery OEM:
CHRYSLER      T1031135
RENAULT      7701031135
VOLVO      328677

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717018012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717018012 MAGNETI MARELLI:

2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.