Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën JUMPER I Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent (2003.02-???) 110km » 13-0048 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën Jumper I Autobus (244, Z_) 2.0 Bivalent (2003.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0048 MAXGEAR

13-0048 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0048
Cewka zapłonowa 13-0048
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-28025

numer części:

13-0048

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez urządzenia włączającego
nr EAN5907558559118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0048 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA RENAULT
numery OEM:
CHRYSLER      T1031135
DODGE      T1031135
RENAULT      77 01 031 135
VOLVO      3208677
VOLVO      328677
VOLVO      3287677
VOLVO      32876773
DACIA      77 01 031 135

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0048 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.