Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 000-851 hella

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 HELLA

5DA 358 000-851 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-851
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851
5DA 358 000-851
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-851

dostawca:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Cewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem
nr EAN 4082300623536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 340-360, 440, 460, 480, 850, 940, JEEP CHEROKEE, RENAULT 11, 18, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 25, 9, CLIO I, ESPACE I 1.2-4.0 03.80-08.03

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

ALPINE

A110 II, A290

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 producenta HELLA

VOLVO

3287677

numery OEM:
VOLVO      3 287 677
DACIA      77 01 031 135

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-851 HELLA:

Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.