Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » układ zapłonowy Mazda 3 (BK) » moduł zapłonowy Mazda 3 (BK)

moduł zapłonowy do MAZDA 3 (BK)

wybierz typ samochodu MAZDA 3 (BK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Długość [mm] 143
Szerokość [mm] 87,0
Wysokość [mm] 39
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,175
dla numeru OE ZJ01-18-100A
nr EAN 5050063256178
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759539965
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759989326
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379094066
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379131716
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300766301
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079339391
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063784434
Napięcie robocze [V] 12
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074319963
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490689
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5590204802609
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048025258
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
Długość [mm] 143
Szerokość [mm] 87,0
Wysokość [mm] 39
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,175
dla numeru OE ZJ01-18-100A
nr EAN 4054228067761
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.