Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
Technika połączeń | Spark Spring |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ilość połączeń | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Wysokość wtykowa [mm] | 112 |
nr EAN | 4014427041535 |
Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
Technika połączeń | Spark Spring |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ilość połączeń | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką |
Długość wraz z wtyczką [cm] | 16 |
nr EAN | 4014427107958 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 3165144049777 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047026344943 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759371480 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759474174 |
nr EAN | 4041248615515 |
Ciężar [kg] | 0,222 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379088829 |
Ciężar [kg] | 0,222 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379565788 |
Ciężar [kg] | 1,662 |
Ilość połączeń | 5 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883053 |
nr EAN | 8053379089901 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Ilość połączeń | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 8053379090013 |
nr EAN | 8012510019672 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,46 |
dla numeru OE | 058 905 105 |
nr EAN | 4027816294122 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300588941 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300588781 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079338059 |
Ograniczenia producenta | OE BOSCH u. HITACHI |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079380522 |
Ciężar [kg] | 0,217 |
nr EAN | 5902925203656 |
Ciężar [kg] | 1,654 |
nr EAN | 5902925204943 |
nr EAN | 8001063485393 |
nr EAN | 8001063575322 |
nr EAN | 8001063844879 |
nr EAN | 8001063917184 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5907558559194 |
nr EAN | 5907558595178 |
Ilość biegunów | 7 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 5 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074455579 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074624609 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Kolor obudowy | chromowy / czarny |
nr EAN | 4010326480055 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4010326480086 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,44 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Mieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne! |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
Ilość biegunów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,28 |
nr EAN | 3276422451424 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025