Ciężar [kg] | 0,418 |
Ilość połączeń | 2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883008 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883002 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883079 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883043 |
nr EAN | 8053379088836 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 55 |
Ciężar [kg] | 0,698 |
Gwintowana złączka | M5x0.8 |
Ilość połączeń | 2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883032 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883058 |
nr EAN | 8053379090433 |
Ciężar [kg] | 0,418 |
Ilość połączeń | 2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883008 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883002 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883079 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883043 |
nr EAN | 8053379088843 |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 55 |
Ciężar [kg] | 0,698 |
Gwintowana złączka | M5x0.8 |
Ilość połączeń | 2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883058 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883032 |
nr EAN | 8053379090440 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300558357 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079380836 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla konwencjonalnego cewkowego układu zapłonowego (SZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079387323 |
nr EAN | 8001063485423 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
nr EAN | 5907558559170 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
nr EAN | 5907558576924 |
Wymagana ilość | 1,2 |
Ilość biegunów | 2 |
dla numeru artykułu | 10302 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor | niebieski |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 10489E |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025