Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-958 | |
nr EAN | 5012759398029 |
Ciężar [kg] | 0,432 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379089703 |
dla cylindra | 1 - 4 | |
Ciężar [kg] | 0,465 | |
Ilość otworów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
parzyste numery artykułów | 880116A | |
nr EAN | 8053379089024 |
dla cylindra | 2 - 3 | |
Ciężar [kg] | 0,466 | |
Ilość otworów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
parzyste numery artykułów | 880115A | |
parzyste numery artykułów | 880018A | |
nr EAN | 8053379090532 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Kod silnika | B 4204 S | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379093588 |
dla cylindra | 2-3 | |
Typ katalizatora | z katalizatorem 3-drożnym | |
Strona zabudowy | do 2 cylindra | |
Strona zabudowy | do 3 cylindra | |
nr EAN | 8435050625057 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079338509 |
dla cylindra | 1, 4 | |
Strona zabudowy | do 1 cylindra | |
Strona zabudowy | do 4 cylindra | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079387576 |
Numer seryjny | K9045020 | |
nr EAN | 5901159112161 |
Numer seryjny | K9045021 | |
nr EAN | 5901159112178 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
nr EAN | 8001063575247 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
nr EAN | 8001063575223 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5907558559125 |
Tylko w połączeniu z | 48068 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5907558567076 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5907558562736 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Technika połączeń | SAE/M4 | |
nr EAN | 5903364337322 |
Kod silnika | B 4204 S | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Tylko w połączeniu z | 48068 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | do 2 cylindra | |
Strona zabudowy | do 3 cylindra | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326480581 |
TECDOC-Nr silnika | 5153 | |
Tylko w połączeniu z | 48058 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | do 1 cylindra | |
Strona zabudowy | do 4 cylindra | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326480680 |
Rok prod. od | 199510 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,31 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020