Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault TRAFIC II Furgon (FL) 1.9 dCi 80 (FL0B) (2001.03-???) 82km » 060717073012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Trafic Ii Furgon (fl) 1.9 Dci 80 (fl0b) (2001.03-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717073012 MAGNETI MARELLI

060717073012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717073012
Cewka zapłonowa 060717073012
060717073012
magneti marelli 060717073012 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 060717073012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717073012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717073012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717073012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717073012 magneti marelli
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717073012, BAEQ073

numer części:

060717073012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063575223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717073012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO S40 I, V40, RENAULT LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SAFRANE II 1.6-3.0 06.95-06.04
numery OEM:
RENAULT      7700863020
RENAULT      7700865923
RENAULT      7701041607
VOLVO      70863020-7

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717073012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717073012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.