Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 5 (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive (2017.03-2020.06) 252km » 880018A era
wybrany samochód: 
Bmw 5 (g30, F90) 530 E Plug-in-hybrid Xdrive (2017.03-2020.06) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 880018A ERA

880018A Cewka zapłonowa ERA
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880018A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
dla cylindra1 - 4
Ciężar [kg]0,465
Ilość otworów3
Ilość połączeń3
parzyste numery artykułów880116A
nr EAN8053379089024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880018A ERA

numery OEM:
RENAULT      77 00 863 020
RENAULT      77 00 865 923
RENAULT      77 01 041 607
ROVER      GCL 206
VOLVO      70863020
VOLVO      70863302
LAND ROVER      NEC 10047
LAND ROVER      NEC 10049
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880018A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880018A ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.