
| Długość [mm] | 107 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,063 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87,5 |
| nr EAN | 4027816441526 |

| parzyste numery artykułów | 171771 |
| Długość [mm] | 107 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,259 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224004012 |

| Długość [mm] | 131 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,191 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| dla numeru OE | 8K0 498 203 C SK1 |
| nr EAN | 4054224728802 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 106,60 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064151456 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 130,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064352549 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356509 |

| parzyste numery artykułów | 171771 |
| Długość [mm] | 107 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,259 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5903364333881 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 107 |
| Specyfikacja | TRILOBE |
| nr EAN | 8430320199085 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 106,60 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064047896 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 130,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064059837 |

| parzyste numery artykułów | 33 10 1022 |
| Długość [mm] | 107 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,105 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| nr EAN | 4044688664860 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025