
| Długość [mm] | 122 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| dla numeru OE | 31 60 7 529 203 SK |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816479611 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98,6 |
| Wysokość [mm] | 140,20 |
| Tylko w połączeniu z | 60688906 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064153818 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341864 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356493 |

| Długość [mm] | 122 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5902659732514 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Materiał | Guma |
| Wymiar gwintu | M24 x 1,5 |
| Wysokość [mm] | 107 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| nr EAN | 8032747082621 |

| Masa [g] | 132 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 122 |
| Średnica 1 [mm] | 28 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989065441 |

| Masa [g] | 151 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 140,5 |
| Średnica 1 [mm] | 27,4 |
| Średnica 2 [mm] | 97,3 |
| nr EAN | 8033989065502 |

| Masa [g] | 325 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8033989123257 |

| Materiał | Termoplast |
| Wysokość [mm] | 122 |
| Masa [g] | 98 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 28 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8048599581120 |

| Masa [g] | 288 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8049127586402 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 122 |
| nr EAN | 8430320204574 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98,6 |
| Wysokość [mm] | 140,20 |
| Tylko w połączeniu z | 60688906 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064051428 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 122 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| nr EAN | 4044688662781 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025