
| Długość [mm] | 103 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,207 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| dla numeru OE | 77 01 209 242 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224000427 |

| Długość [mm] | 90 |
| Materiał | Termoplast |
| Ciężar [kg] | 0,196 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 |
| dla numeru OE | 77 01 209 469 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224004401 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 84 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,219 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65 |
| dla numeru OE | 77 01 209 993 SK1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224717646 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 105,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064149668 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 91,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064158790 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22,2 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Wysokość [mm] | 84,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064159148 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 90 |
| dla numeru OE | 7701209469 |
| Masa [g] | 64 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 63,5 |
| nr EAN | 8038096476098 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 105,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064046110 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 91,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064056690 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22,2 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Wysokość [mm] | 84,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064057048 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025