Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » napęd koła, przeguby Renault WIND (E4M_) » osłona przegubu Renault WIND (E4M_)

osłona przegubu do RENAULT WIND (E4M_)

wybierz typ samochodu RENAULT WIND (E4M_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 103
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,207
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
dla numeru OE 77 01 209 242
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224000427
Długość [mm] 90
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,196
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
dla numeru OE 77 01 209 469
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224004401
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 84
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,219
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
dla numeru OE 77 01 209 993 SK1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224717646
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 105,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064149668
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 64
Wysokość [mm] 91,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064158790
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064159148
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 90
dla numeru OE 7701209469
Masa [g] 64
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 24
Średnica 2 [mm] 63,5
nr EAN 8038096476098
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 105,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064046110
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 64
Wysokość [mm] 91,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064056690
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064057048
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.