
| Długość [mm] | 150 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,260 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 5050063481051 |

| Długość [mm] | 123 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,250 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 5050063481068 |

| Długość [mm] | 92 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,264 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| nr EAN | 5050063081794 |

| Długość [mm] | 85 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 83,0 |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,250 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| nr EAN | 5050063581515 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 76 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341772 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica 1 [mm] | 23 |
| Średnica 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 89 |
| nr EAN | 8033001330113 |

| Średnica 1 [mm] | 27 |
| Średnica 2 [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 8033001328172 |

| Średnica 1 [mm] | 27 |
| Średnica 2 [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 5902659759504 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Długość [mm] | 91 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 89 |
| nr EAN | 8430320049670 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 123 |
| nr EAN | 8430320049465 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 83 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 89 |
| nr EAN | 7316575893569 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 76 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025