
| Długość [mm] | 111 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| dla numeru OE | 39241-5V125 |
| nr EAN | 5050063181258 |

| Długość [mm] | 68 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,220 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| nr EAN | 5050063181371 |

| Długość [mm] | 88 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,270 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| nr EAN | 5050063181715 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 111,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064149064 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 68,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064149675 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 87,22 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064153870 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356493 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Wysokość [mm] | 92,7 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064374978 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 21,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 77,5 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 86,5 |

| Długość [mm] | 88 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,270 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 73,5 |
| nr EAN | 5902659759368 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 78 |
| nr EAN | 8430320104164 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
| Wysokość [mm] | 69 |
| nr EAN | 8430320104249 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 68 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| nr EAN | 7316575482220 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 111,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064045496 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 87,22 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064051480 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025