
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| Długość [mm] | 150 |
| Wymiar gwintu | M28x1,5 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| nr EAN | 4014870382452 |

| Długość [mm] | 150 |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816142997 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 152,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064104193 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341864 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 93 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 147 |

| Długość [mm] | 150 |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5901619594360 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Wymiar gwintu | M28 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 150 |
| nr EAN | 8032747081204 |

| Masa [g] | 314 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8033989107813 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 292 |
| nr EAN | 8033989107820 |

| Masa [g] | 146 |
| Wysokość [mm] | 150 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 95 |
| nr EAN | 8033989083971 |

| Materiał | Guma |
| Masa [g] | 121 |
| Wysokość [mm] | 103 |
| Ruch lewo-/prawostronny | dla ruchu lewostronnego |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 94 |
| nr EAN | 8033989083988 |


| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 146 |
| nr EAN | 8430320035628 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 103 |
| nr EAN | 8430320034720 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 152,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064061670 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 150 |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,3 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688636522 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025