Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » napęd koła, przeguby Renault 19 II Chamade (L53_) » osłona przegubu Renault 19 II Chamade (L53_)

osłona przegubu do RENAULT 19 II Chamade (L53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II Chamade (L53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 145
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE 77 01 466 122
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816103530
Długość [mm] 138
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,299
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
dla numeru OE 77 01 467 125
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816103554
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 99
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Numer seryjny 4410100
nr EAN 5901159012829
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 140
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Materiał Termoplast
Numer seryjny 4415115
nr EAN 5901159014175
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 140
nr EAN 5907558586787
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
dla numeru OE 431407283B
nr EAN 5903364335076
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 117
Wysokość [mm] 83
Specyfikacja 23,8 mm BEARING
nr EAN 8430320034485
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 140
nr EAN 8430320049502
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
Wysokość [mm] 99
nr EAN 8430320035352
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
dla numeru OE 431407283B
nr EAN 8430320035017
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 81
Specyfikacja ELASTIC
nr EAN 8430320039343
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 110
nr EAN 8430320057798
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 138
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Zestaw pełny 
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.