Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » napęd koła, przeguby Toyota CORONA (RT1_) » osłona przegubu Toyota CORONA (RT1_)

osłona przegubu do TOYOTA CORONA (RT1_)

wybierz typ samochodu TOYOTA CORONA (RT1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 115
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,250
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
nr EAN 5050063612356
Długość [mm] 87
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,320
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
nr EAN 5050063081770
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356493
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]95
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]23
Średnica wewnętrzna 2 [mm]79
Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]91
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]82
Indeks: OYO 50P0512-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw osłon, wał pędny
Nazwa: OSŁONA PRZEGUBU HYUNDAI
Opis: IX35 2.0I/2.0CRDI/ IX55 3.0CRDI/ TUCSON 2.0I/2.7I/2.0CRDI/KIA SORENTO II/ III 2.4I/2.7I/3.3I/3.5I/2.2CRDI/2.5CRDI/ SPORTAGE IV 2.0I/2.0CRDI 2010 -> ZEWNĘTRZNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 495092EA10
Numer dostawcy: 50P0512-OYO
Parametry:Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 26/86
Wysokość [mm] : 115
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.