
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 80,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064104841 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341833 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 99 |
| Długość [mm] | 98 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5907558586411 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| nr EAN | 5901619526811 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| Długość [mm] | 84 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074023006 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 99 |
| Długość [mm] | 98 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074022580 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Masa [g] | 270 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 8033989107806 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Masa [g] | 122 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989075372 |

| Wysokość [mm] | 84 |
| Masa [g] | 115 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 8033989086774 |

| Masa [g] | 86 |
| Wysokość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 8033989091365 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| dla numeru OE | A2023570091 |
| nr EAN | 8430320049892 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 99 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| nr EAN | 8430320057705 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| nr EAN | 8430320035048 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 84 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 7316573709480 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 98 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 58 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 58 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 70 |
| nr EAN | 7316575893552 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025