
| kod | CAKA |
| kod | CGWC |
| kod | CGXC |
| kod | CREC |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Rok prod. od | 201201 |
| Rok prod. do | 201305 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| nr EAN | 4047024326729 |

| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Rok prod. od | 201201 |
| Rok prod. do | 201305 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| nr EAN | 4047024400955 |

| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Rok prod. od | 201405 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik pojemnościowy |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 320 |
| nr EAN | 4047025434454 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Rok prod. od | 200903 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| Rok prod. od | 200905 |
| nr EAN | 4047026511352 |

| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Rok prod. od | 201405 |
| nr EAN | 4047026511284 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Rok prod. od | 200903 |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Kolor | zielony |
| kod | For Cyl. 1-3 |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200903 |
| dla cylindra | 1-3 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Kolor | szary |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| kod | For Cyl. 4-6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759969250 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z lewej |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| dla numeru OE | 06E906265Q |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z lewej |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| dla numeru OE | 06E906265Q |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 620 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 107 |
| nr EAN | 8717613053591 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141180 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| Układ wydechowy | za turbosprężarką |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008126 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050633106 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050631881 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634257 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 2,80 |
| nr EAN | 8435050634288 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 07L 905 163 C |
| nr EAN | 4027816437789 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 465 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 06E 905 377 J |
| nr EAN | 4027816463726 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| nr EAN | 4054224755242 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Rok prod. od | 200903 |
| Rok prod. do | 201202 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 201203 |
| Rok prod. do | 201310 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu Drive-Select |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 201311 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z odzyskiwaniem energii podczas hamowania |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu Drive-Select |
| dla numeru PR | 7L8 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Kod silnika | CAKA |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300678253 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| nr EAN | 8001063870502 |

| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Kod silnika | CAKA |
| Kod silnika | CCBA |
| Kod silnika | CGXC |
| Kod silnika | CTUB |
| Kod silnika | CGWC |
| Kod silnika | CREC |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Kod silnika | CAKA |
| Wymagana ilość | 2 |
| Kod silnika | CGXC |
| Kod silnika | CTUB |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Długość [mm] | 480 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5903364314873 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| dla cylindra | 1-3 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Kolor obudowy | zielony |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074279779 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| nr EAN | 4040074306031 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| Rok prod. od | 200903 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 567 |
| nr EAN | 087295958742 |

| TECDOC-Nr silnika | 21117 |
| TECDOC-Nr silnika | 23862 |
| TECDOC-Nr silnika | 26472 |
| TECDOC-Nr silnika | 25721 |
| TECDOC-Nr silnika | 25722 |
| Rok prod. od | 200903 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 561 |
| nr EAN | 087295913055 |

| TECDOC-Nr silnika | 29439 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 781 |
| nr EAN | 087295968574 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) S4 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) S4 quattro produkowanego od 2008.11 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 333 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.11 do roku 2015.12, i mocy silnika 333 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025