Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2006.06-2008.10) 233km » 91305 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.10) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 91305 NGK

91305 Sonda lambda NGK
ngk 91305
Sonda lambda 91305
91305
ngk 91305 Sonda lambda
Sonda lambda 91305 ngk
436.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

UAA0007-AU001

numer części:

91305

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]561
nr EAN087295913055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91305 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 561mm) pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 ALLROAD C7, A6 C6, A6 C7, A7, Q5 2.8/3.0/3.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      06E 906 265 AJ
SEAT      06E 906 265 AJ
SKODA      06E 906 265 AJ
VOLKSWAGEN      06E 906 265 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 91305 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 91305 NGK:

2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.