
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR |
| nr EAN | 4251475103086 |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| nr EAN | 4251475107176 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024158658 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024184824 |

| nr EAN | 4047026507133 |

| nr EAN | 4047026511352 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| kod | Direct Fit O2 Sensor |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511671 |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759987995 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759992388 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5012759992838 |

| dla numeru OE | 06H906262A |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 111 |
| nr EAN | 8717613024553 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379138005 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 8012510007938 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Ciśnienie [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510025277 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,3 |
| nr EAN | 8012510026588 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| TECDOC-Nr silnika | 21114 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622889 |

| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050633106 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050631133 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634257 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Kolor obudowy | ciemnoniebieski |
| Ilość biegunów | 1 |
| Ciśnienie [bar] | 2,55 |
| nr EAN | 8435050634295 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77031 |
| Długość [mm] | 750 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050644935 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Długość [mm] | 68,50 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 06H 906 433 |
| nr EAN | 4027816361763 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 465 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 06E 905 377 J |
| nr EAN | 4027816463726 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| dla numeru OE | 06B 905 379 D |
| nr EAN | 4054224062821 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 5 |
| Ciężar [kg] | 0,191 |
| nr EAN | 4054224730744 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300479485 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619263 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) 1.8 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 Avant (8K5) 1.8 TFSI quattro produkowanego od 2008.09 do roku 2012.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 160 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.09 do roku 2012.03, i mocy silnika 160 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025