Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759511671 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES11092-12B1 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
03C906262J, 06A906262DB, 06A906262ED, 06F906262P, 06J906262K, 06J906262N, 1K0998262T
03C906262J, 06A906262DB, 06A906262ED, 06F906262P, 06J906262K, 06J906262N, 1K0998262T
03C906262J, 06A906262DB, 06A906262ED, 06F906262P, 06J906262K, 06J906262N, 1K0998262T
03C906262J, 06A906262DB, 06A906262ED, 06F906262P, 06J906262K, 06J906262N, 1K0998262T
AUDI | 03C 906 262J | |
AUDI | 06A906262DB | |
AUDI | 06A906262ED | |
AUDI | 06F906262P | |
AUDI | 06J906262K | |
AUDI | 06J906262N | |
AUDI | 1K0 998 262T | |
SEAT | 03C 906 262J | |
SEAT | 06A906262DB | |
SEAT | 06A906262ED | |
SEAT | 06F906262P | |
SEAT | 06J906262K | |
SEAT | 06J906262N | |
SEAT | 1K0 998 262T | |
SKODA | 03C 906 262J | |
SKODA | 06A906262DB | |
SKODA | 06A906262ED | |
SKODA | 06F906262P | |
SKODA | 06J906262K | |
SKODA | 06J906262N | |
SKODA | 1K0 998 262T | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262J | |
VOLKSWAGEN | 06A906262DB | |
VOLKSWAGEN | 06A906262ED | |
VOLKSWAGEN | 06F906262P | |
VOLKSWAGEN | 06J906262K | |
VOLKSWAGEN | 06J906262N | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262T | |
VAG | 03C 906 262J | |
VAG | 1K0 998 262T |
Zastosowanie Sonda lambda ES11092-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES11092-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.