kod | CGWC |
kod | CGXC |
kod | CREC |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Wymagana ilość | 1 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475115263 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
Strona zabudowy | z przodu |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
Rok prod. od | 201203 |
Rok prod. do | 201305 |
Strona zabudowy | z przodu |
nr EAN | 4047024326729 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Rok prod. od | 201405 |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
Rok prod. do | 201406 |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Rok prod. od | 201305 |
nr EAN | 4047024400955 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Rok prod. od | 201405 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Rodzaj czujnika | Czujnik pojemnościowy |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 320 |
nr EAN | 4047025434454 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Rok prod. od | 201405 |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne |
nr EAN | 4047025657204 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Rok prod. od | 201405 |
nr EAN | 4047026511284 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
nr EAN | 5012759465455 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
nr EAN | 5012759498194 |
Kolor | zielony |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
kod | For Cyl. 1-3 |
--------------- | |
dla cylindra | 1-3 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Długość przewodu [mm] | 385 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759963333 |
Wymagana ilość | 2 |
Kolor | niebieski |
Ilość połączeń | 3 |
Strona zabudowy | z prawej |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Strona zabudowy | z lewej |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018408 |
Strona zabudowy | z lewej |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
dla numeru OE | 06E906265Q |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Strona zabudowy | z prawej |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
dla numeru OE | 06E906265Q |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 620 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 107 |
nr EAN | 8717613053591 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
nr EAN | 8053379028924 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058549 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,8 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379137992 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379138005 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379551262 |
Długość przewodu [mm] | 495 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379141180 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
kod | S5Quattro |
--------------- | |
kod | S5Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
kod | S5Quattro |
--------------- | |
kod | S5Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
kod | S5Quattro |
--------------- | |
kod | S5Quattro |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
kod | S5Quattro |
--------------- | |
kod | S5Quattro |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj urządzenia ładującego | sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Kod silnika | CAKA/CGWC/CGXC/CREC |
Kod silnika | CTDA/CTUB |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj urządzenia ładującego | sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Układ wydechowy | za turbosprężarką |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Układ wydechowy | za turbosprężarką |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
Układ wydechowy | za turbosprężarką |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
Układ wydechowy | za turbosprężarką |
Strona zabudowy | z tyłu |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Układ wydechowy | za turbosprężarką |
Strona zabudowy | z tyłu |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 117 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008126 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
dla numeru PR | TM8 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
dla numeru PR | TM8 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
dla numeru PR | TM8 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
dla numeru PR | TM8 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
dla numeru PR | TM8 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
dla numeru PR | TM8 |
Ciśnienie [bar] | 2,5 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510025277 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Wymagana ilość | 2 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510026625 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
dla numeru PR | TC6 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
dla numeru PR | TC6 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
dla numeru PR | TC6 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
dla numeru PR | TC6 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
dla numeru PR | TC6 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
dla numeru PR | TC6 |
Ciśnienie [bar] | 2,30 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510035016 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | brązowy |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050614631 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050654569 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
Rok prod. od | 201602 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 038 919 081 M |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816190165 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
Długość [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 43,0 |
Grubość [mm] | 18,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,011 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 07L 905 163 C |
nr EAN | 4027816437789 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
dla cylindra | 1,2,3 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | zielony |
Długość przewodu [mm] | 465 |
Ciężar [kg] | 0,062 |
dla numeru OE | 06E 905 377 J |
nr EAN | 4027816463726 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,019 |
nr EAN | 4054224755242 |
Kod silnika | CAKA |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Rok prod. do | 201208 |
dla numeru PR | 7L1 |
dla numeru PR | 7L7 |
dla numeru PR | E0A |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300646801 |
dla numeru PR | TC6 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620856 |
dla numeru PR | TM8 |
Ilość połączeń | 1 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620863 |
Kod silnika | CAKA |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300678253 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 2505820395636 |
Kod silnika | CAKA |
Wymagana ilość | 2 |
Kod silnika | CTUB |
Kod silnika | CGWC |
Kod silnika | CREC |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5902659783738 |
Długość [mm] | 480 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5903364314873 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Opcja wyposażenia | Safe Lock |
Numer podwozia od | 8XB005906 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074247082 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074279779 |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ilość biegunów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
nr EAN | 4040074306031 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 567 |
nr EAN | 087295958742 |
TECDOC-Nr silnika | 21117 |
TECDOC-Nr silnika | 26472 |
TECDOC-Nr silnika | 25721 |
TECDOC-Nr silnika | 25722 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Wymagana ilość | 2 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 561 |
nr EAN | 087295913055 |
TECDOC-Nr silnika | 29439 |
TECDOC-Nr silnika | 29440 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 781 |
nr EAN | 087295968574 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A5 (8T3) S5 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A5 (8T3) S5 quattro produkowanego od 2011.10 do roku 2017.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 333 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A5 (8T3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A5 (8T3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2011.10 do roku 2017.01, i mocy silnika 333 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025