TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,184 | |
nr EAN | 5050063194555 |
Długość [mm] | 52,17 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
dla numeru OE | 82 00 671 272 | |
nr EAN | 5057746169442 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 201412 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
nr EAN | 4047024417014 |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 201005 | |
Rok prod. do | 201412 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 481 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025089326 |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 201005 | |
Rok prod. do | 201412 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 201005 | |
Rok prod. do | 201412 | |
nr EAN | 4047025215367 |
Rok prod. do | 201412 | |
nr EAN | 4047025204378 |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 201412 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 200611 | |
Rok prod. do | 201412 | |
nr EAN | 4047026507096 |
kod | 2 Pin | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759533345 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759513767 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 821 | |
nr EAN | 5012759514047 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759981306 |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M14X1.5 | |
nr EAN | 5012759989791 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029082 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
nr EAN | 8053379031726 |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 8053379069415 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [kOhm] | 10 | |
nr EAN | 8053379913541 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379053124 |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 8053379550814 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. do | 200612 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. do | 200612 | |
nr EAN | 8012510091104 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Ciśnienie [bar] | 0,60 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
Rok prod. od | 200701 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rok prod. od | 200701 | |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 | |
nr EAN | 8012510026694 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 43,2 | |
nr EAN | 8012510024591 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Długość [mm] | 110 | |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
nr EAN | 8012510050149 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622674 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050631010 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 850 | |
nr EAN | 8435050632222 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050634707 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Kod silnika | M9R 692 | |
Rok prod. od | 201005 | |
Rok prod. do | 201805 | |
Długość [mm] | 500 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 8435050640005 |
TECDOC-Nr silnika | 19714 | |
TECDOC-Nr silnika | 24966 | |
TECDOC-Nr silnika | 23109 | |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,180 | |
dla numeru OE | 82 00 280 060 | |
nr EAN | 4027816457879 |
TECDOC-Nr silnika | 26569 | |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | |
Długość [mm] | 110 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,10 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,182 | |
dla numeru OE | 82 00 651 315 | |
nr EAN | 4054224025499 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224068014 |
Numer podwozia od | 3V618583 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sposób montażu | Bagnet | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
nr EAN | 4082300294507 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300293548 |
Rok prod. do | 200612 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300306255 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 6 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300322316 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,6 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300408188 |
Rok prod. od | 200612 | |
Kod silnika | M9R784/M9R788 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479515 |
Rok prod. od | 200701 | |
Kod silnika | M9R784/M9R788 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619843 |
Numer seryjny | K8805008 | |
nr EAN | 5901159270335 |
Numer seryjny | K8805075 | |
nr EAN | 5901159270373 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063628271 |
nr EAN | 8001063951041 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5907558581003 |
nr EAN | 5901619512371 |
Rok prod. do | 200910 | |
Długość [mm] | 508 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ciężar [kg] | 0,140 | |
nr EAN | 5902659709882 |
Rok prod. od | 200701 | |
Kod silnika | M9R782 | |
Kod silnika | M9R780 | |
Rok prod. od | 200701 | |
Kod silnika | M9R780 | |
Kod silnika | M9R782 | |
Kod silnika | M9R786 | |
Rok prod. od | 200701 | |
Kod silnika | M9R780 | |
Kod silnika | M9R782 | |
Rok prod. od | 200701 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 5902659783592 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020