Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » napęd koła, przeguby Audi A4 B6 kabriolet (8H7) » półoś napędowa Audi A4 B6 kabriolet (8H7)

półoś napędowa do AUDI A4 B6 kabriolet (8H7)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B6 kabriolet (8H7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 24,9
średnica zewnętrzna [mm] 40,0
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4027816397298
Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 52,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816315018
Średnica wewnętrzna [mm] 24,9
średnica zewnętrzna [mm] 40,0
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4027816397298
oś przednia, z prawej
ze śrubą
Ciężar [kg] 7,470
Otwór o śr. [mm] 11
Wymiar gwintu M16 x 1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 38
Średnica otworu [mm] 104
Pierścień ABS O [mm] 81
Liczba otworów do mocowania 6
Min. długość [mm] 617
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 81,5
parzyste numery artykułów 181281
cena brutto:
628.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 545,6
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Ø pierścienia ABS [mm] 81,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 100,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 123,0
Wymiar gwintu M16x1,5F
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104,00
nr EAN 4019064147015
cena brutto:
291.01 zł
 Kup
Średnica 2 [mm] 124
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 522
cena brutto:
388.00 zł
 Kup
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Wymiar gwintu M16x1,5
Długość [mm] 490
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8001063929743
Grubość [mm]7,5
Średnica wewnętrzna [mm]60
średnica zewnętrzna [mm]80,0
cena brutto:
269.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Liczba zębów 1 38
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Ciężar brutto [kg] 2,325
Ciężar netto [g] 7200
nr EAN 5902048881748
cena brutto:
642.00 zł
 Kup
Długość [mm] 491
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Ø pierścienia ABS [mm] 81
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 85
nr EAN 7316575534431
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]613
Wymiar gwintuM16x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Liczba zestyków45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z poduszką gumową
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]113,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]97,5
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear