Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco S-WAY AS260S46P (2019-???) 460km » DK54.022 snr
wybrany samochód: 
Iveco S-way As260s46p (2019-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy DK54.022 SNR

DK54.022 Półoś napędowa/wał napędowy SNR
506.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK54.022

producent:

SNR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]613
Wymiar gwintuM16x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Liczba zestyków45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z poduszką gumową
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]113,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]97,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy DK54.022 SNR

Półoś napędowa przód P 613mm pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, FORD ESCORT V, SEAT EXEO, EXEO ST 1.3-4.2 07.90-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0407272AH
AUDI      8E0407272AR
AUDI      8E0407272AT
AUDI      8E0407272S
AUDI      8E0407452EX
AUDI      8E0407452GX
AUDI      8E0407452JX
AUDI      8E0407452PX
SEAT      8E0407272AT
SEAT      8E0407452JX
VOLKSWAGEN      8ED0407272

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy DK54.022 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.