Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » NPW-AU-006 nty

Wał napędowy NPW-AU-006 NTY

NPW-AU-006 Wał napędowy NTY
nty NPW-AU-006
Wał napędowy NPW-AU-006
NPW-AU-006
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-AU-006

producent:

NTY

Strona zabudowy z lewej
Liczba zębów 1 38
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Ciężar brutto [kg] 2,325
Ciężar netto [g] 7200
nr EAN 5902048881748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-AU-006 NTY

Wał napędowy NPW-AU-006 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy NPW-AU-006 producenta NTY

AUDI

8E0407271AA, 8E0407271BE, 8E0407271BF, 8E0407271T, 8E0407451HX, 8E0407451NX, 8E0407451PX, 8E0407451X

SEAT

8E0407271AA, 8E0407271BE, 8E0407271BF, 8E0407271T, 8E0407451HX, 8E0407451NX, 8E0407451PX

numery OEM:
AUDI      8E0407271AA
AUDI      8E0407271BE
AUDI      8E0407271BF
AUDI      8E0407271T
AUDI      8E0407451HX
AUDI      8E0407451NX
AUDI      8E0407451PX
AUDI      8E0407451X
SEAT      8E0407271AA
SEAT      8E0407271BE
SEAT      8E0407271BF
SEAT      8E0407271T
SEAT      8E0407451HX
SEAT      8E0407451NX
SEAT      8E0407451PX
SKODA      8E0407271AA
SKODA      8E0407271BE
SKODA      8E0407271BF
SKODA      8E0407271T
SKODA      8E0407451HX
SKODA      8E0407451NX
SKODA      8E0407451PX
VOLKSWAGEN      8E0407271AA
VOLKSWAGEN      8E0407271BE
VOLKSWAGEN      8E0407271BF
VOLKSWAGEN      8E0407271T
VOLKSWAGEN      8E0407451HX
VOLKSWAGEN      8E0407451NX
VOLKSWAGEN      8E0407451PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-AU-006 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.