
| Rok prod. do | 198712 | 
| Numer pozycji do | 4206 | 
| --------------- | |
| Rok prod. do | 198712 | 
| Numer pozycji od | 4207 | 
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 3165141769708 | 

| Rok prod. do | 198712 | 
| Numer pozycji do | 4206 | 
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 3165142924212 | 

| Rok prod. do | 198712 | 
| Numer pozycji od | 4207 | 
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 4047025184106 | 

| Nowa część | |
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość [mm] | 179 | 
| Szerokość [mm] | 52 | 
| Wysokość [mm] | 54 | 
| nr EAN | 5012759462584 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Średnica [mm] | 52 | 
| Długość [mm] | 183 | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Liczba połączeń | 2 | 
| Wydatek [l/h] | 155 | 
| Natężenie prądu do [A] | 6,8 | 

| Ciśnienie [bar] | 5 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Wydatek [l/h] | 120 | 
| Ciężar [kg] | 0,665 | 
| nr EAN | 8053379081431 | 

| Dla numeru OE | 7700426361 | 

| Wydatek [l/h] | 120 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie na wejściu [V] | 12 | 
| Rodzaj paliwa | benzyna | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 | 
| nr EAN | 8001063886312 | 

| Wydatek [l/h] | 155 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie na wejściu [V] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 | 
| nr EAN | 8001063723624 | 

| nr EAN | 5907558526660 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 | 
| Wydatek [l/h] | 130 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 
| Jakość | EQUIVALENT | 

| TECDOC-Nr silnika | 697 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Średnica [mm] | 52 | 
| Długość całkowita [mm] | 160 | 
| Średnica 1 [mm] | 12 | 
| Średnica 2 [mm] | 8 | 
| Natężenie prądu do [A] | 6 | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Ciśnienie [psi] | 43,5 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Techniczny numer informacyjny | SI 1761-21 | 




| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy | 
| Średnica [mm] | 52 | 
| Ciężar [kg] | 0,78 | 
| Średnica 1 [mm] | 8 | 
| Średnica 2 [mm] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Rodzaj paliwa | benzyna | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 130 | 
| Długość 1 [mm] | 124 | 
| Długość 2 [mm] | 182 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Citroën CX II 25 GTi Turbo 2.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 produkowanego od 1985.08 do roku 1992.12
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 166 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Citroën CX II? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Citroën CX II w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1985.08 do roku 1992.12, i mocy silnika 166 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025