Nowa część | ||
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 113 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 38 | |
nr EAN | 5012759452943 |
kod | EK1 | |
Kod silnika | D16Y5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
nr EAN | 4082300777260 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Średnica [mm] | 38 | |
Długość całkowita [mm] | 135 | |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | IN :10 OUT :9 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciśnienie [bar] | 3,35 | |
nr EAN | 8033001127270 |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
nr EAN | 8001063694528 |
Wydatek [l/h] | 90 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
nr EAN | 8001063683638 |
nr EAN | 5907558526776 |
nr EAN | 5903364360153 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Wydatek [l/h] | 95 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Wersja | BOSCH |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 38 | |
Ciężar [kg] | 0,32 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 10 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 95 | |
Długość 1 [mm] | 67 | |
Długość 2 [mm] | 113 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 13,50 | |
Wydajność tłoczenia [l/min] | 0,95 | |
Ciśnienie [bar] | 3,50 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Ciężar [kg] | 0,37 | |
nr EAN | 3276423472510 |
Napięcie [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość [mm] | 185 | |
Wysokość [mm] | 60 | |
Ciężar [kg] | 0,555 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 | |
nr EAN | 4046001416729 |
Napięcie [V] | 12 | |
Średnica [mm] | 38,5 | |
Ciśnienie [bar] | 3,8 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość wewnętrzna [mm] | 113,5 | |
Wydatek [l/h] | 100 | |
Pobór mocy [W] | 78 | |
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] | 8,8 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciężar [kg] | 0,5 | |
nr EAN | 4046001416736 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa podciśnieniowa do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1) produkowanego od 1995.11 do roku 2001.02
Jeżeli twoja Honda dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa podciśnieniowa do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa podciśnieniowa do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Honda z rocznika od 1995.11 do roku 2001.02, i mocy silnika 114 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025