Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » głowica i części Opel OMEGA B Kombi (V94) » pompa podciśnieniowa Opel OMEGA B Kombi (V94)

pompa podciśnieniowa do OPEL OMEGA B Kombi (V94)

wybierz typ samochodu OPEL OMEGA B Kombi (V94):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
289.00 zł
 Kup
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elementami przyłączeniowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 3165143512760
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4047025561419
cena brutto:
117.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 148
Szerokość [mm] 43
Wysokość [mm] 43
nr EAN 5012759455517
cena brutto:
273.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 208
Szerokość [mm] 43
Wysokość [mm] 106
nr EAN 5012759495537
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 114
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 38
nr EAN 5012759976357
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Ciśnienie [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 120
Ciężar [kg] 0,448
nr EAN 8053379081493
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Ciśnienie [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 100
Ciężar [kg] 0,298
nr EAN 8053379082308
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 3,8
Rodzaj paliwa benzyna
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333535
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 3
Rodzaj paliwa benzyna
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333542
Wydatek [l/h] 90
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063667041
Wydatek [l/h] 90
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063694528
Wydatek [l/h] 120
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063728711
Wydatek [l/h] 80
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063850290
Wydatek [l/h] 100
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063749747
Wydatek [l/h] 100
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063654669
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558526622
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3
Wydatek [l/h] 95
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Wersja BOSCH
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3,8
Wydatek [l/h] 90
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Rodzaj paliwa benzyna
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 3,8
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074221945
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 43
Ciężar [kg] 0,56
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 12
Ciśnienie robocze [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj paliwa benzyna
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Wydatek [l/h] 120
Długość 1 [mm] 97
Długość 2 [mm] 147
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 38
Ciężar [kg] 0,32
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 10
Ciśnienie robocze [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Wydatek [l/h] 95
Długość 1 [mm] 67
Długość 2 [mm] 113
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 38
Ciężar [kg] 0,32
Średnica 1 [mm] 9
Średnica 2 [mm] 11
Ciśnienie robocze [bar] 3,8
Tryb pracy elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Wydatek [l/h] 90
Długość 1 [mm] 67
Długość 2 [mm] 114
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem wstępnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Szerokość [mm] 38
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 38
Wysokość [mm] 114
Ciężar [kg] 0,35
Ciśnienie [bar] 3,8
nr EAN 4046001310225
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj paliwa olej napędowy
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Ciężar [kg] 0,419
nr EAN 4046001338779
Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 185
Wysokość [mm] 60
Ciężar [kg] 0,555
Ciśnienie robocze [bar] 3,8
nr EAN 4046001416729
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa podciśnieniowa

Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.

Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.

Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.

Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.