Kod silnika | CCSA | |
Numer podwozia od | 1Z 4 000 001 | |
--------------- | ||
Kod silnika | CMXA | |
Numer podwozia od | 1Z 9 000 001 | |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 17496 | |
Numer podwozia od | 1Z-4-000 001 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20898 | |
Numer podwozia od | 1Z-4-000 001 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20900 | |
Numer podwozia od | 1Z-4-000 001 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 24599 | |
Numer podwozia od | 1Z-9-000 001 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1150-11 |
kod | BGU | |
kod | BSE | |
kod | CCSA | |
kod | CMXA | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
kod | BGU | |
kod | BSE | |
kod | CCSA | |
kod | CMXA | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Wymiar gwintu | M 6 | |
Skok gwintu [mm] | 1,0 | |
Wyposażenie pojazdu | do poj. z elektryczną pompą powietrza wtórnego | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Wysokość [mm] | 40 |
Napięcie [V] | 12 | |
dla numeru OE | 06A 959 253 E | |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 17496 | |
TECDOC-Nr silnika | 24599 | |
TECDOC-Nr silnika | 20900 | |
TECDOC-Nr silnika | 20898 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,29 | |
nr EAN | 4046001582349 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020