Wymagana ilość | 4 | |
Odstęp elektrod | 1 | |
Technika połączeń | M4/SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 21 mm | |
Jakość/Klasa | Nickel GE | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | RN7YC | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,65 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,45 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,45 | |
Opór od [kOhm] | 6 | |
Opór do [kOhm] | 15 | |
Wysięg [mm] | 1,6 | |
nr EAN | 5010874514652 |
Wymagana ilość | 4 | |
alternatywnie | ||
Odstęp elektrod | 0,9 | |
Technika połączeń | M4/SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 21 mm | |
Jakość/Klasa | Ti Poly-V | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | CET8 | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,85 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 | |
Opór od [kOhm] | 3 | |
Opór do [kOhm] | 10 | |
Wysięg [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 4044197906840 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Ciężar [kg] | 0,087 | |
Ilość żeber | 5 | |
Długość [mm] | 940 | |
nr EAN | 4010858482091 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nie dla wersji dla kraju | Wielka Brytania | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nie dla wersji dla kraju | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 400 | |
Długość [cal] | 16 | |
Masa [g] | 229 | |
nr EAN | 4975793514897 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Długość [mm] | 400 | |
Długość [cal] | 16 | |
Masa [g] | 135 | |
nr EAN | 8809002447057 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 400 | |
Długość [cal] | 16 | |
Masa [g] | 229 | |
nr EAN | 4975793514750 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 27 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Materiał | Miedź | |
Kształt | Wersja A | |
DIN / ISO | 7603 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 036.400 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
Ilość żeber | 5 | |
Szerokość [mm] | 17,8 | |
Długość [mm] | 940 | |
nr EAN | 5414465355165 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | Polychloropren (Neopren) | |
Kolor | czarny | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Długość [mm] | 825 | |
Długość zewnętrzna [mm] | 835 | |
nr EAN | 5412571000436 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Długość [mm] | 410 | |
Numer seryjny | K41HYB | |
Oznaczenie kontrolne | Hybrid, A+B mount | |
Numer seryjny | K0707051 | |
nr EAN | 5901159242059 |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 | |
Specyfikacja wg API | SL | |
Zalecenie producenta oleju | ACEA A3 | |
Zalecenie producenta oleju | ACEA B4 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Numer skrzyni biegów | 5/1 | |
Numer skrzyni biegów | (4x2) | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Klasa lepkości wg SAE | 75W-140 | |
Specyfikacja wg API | GL-5 | |
Zalecenie producenta oleju | BMW RearAxle | |
Zalecenie producenta oleju | Ford WSL-M2C 192-A | |
Zalecenie producenta oleju | Scania STO 1:0 | |
Zalecenie producenta oleju | VME | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 05D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 12D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 16G | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 21D | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Dopuszczenie przez producenta | Allison C4 | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III G | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III H | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron TASA A | |
Dopuszczenie przez producenta | Ford Mercon | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ L1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ V1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ Z1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 236.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 03D | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 04D | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 14A | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17C | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF ZF004926 | |
Zalecenie producenta oleju | Allison TES 389 | |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar TO-2 | |
Zalecenie producenta oleju | Ford ESP-M2C 166-H | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.6 | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97341 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 02F | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 09 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14B | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Specyfikacja wg JASO | 1-A | |
Dopuszczenie przez producenta | Allison C4 | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III H | |
Dopuszczenie przez producenta | Ford Mercon V | |
Dopuszczenie przez producenta | Honda ATFZ1 excl CVT | |
Dopuszczenie przez producenta | Hyundai SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Hyundai SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Kia SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Kia SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Mazda ATF M-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Mazda ATF M-V | |
Dopuszczenie przez producenta | Mitsubishi SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Mitsubishi SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic D | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic J | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic K | |
Dopuszczenie przez producenta | Toyota Type T-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Toyota Type T-IV | |
Zalecenie producenta oleju | Allison TES 295 | |
Zalecenie producenta oleju | BMW 7045 E | |
Zalecenie producenta oleju | BMW 8072 B | |
Zalecenie producenta oleju | BMW LA 2634 | |
Zalecenie producenta oleju | BMW LT 71141 | |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar TO-2 | |
Zalecenie producenta oleju | Chrysler ATF +3 | |
Zalecenie producenta oleju | Chrysler ATF +4 | |
Zalecenie producenta oleju | Daimler NAG-1 | |
Zalecenie producenta oleju | JWS 3309 AisinWarner | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ V1 | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ Z1 | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ Z2 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.10 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.11 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.2 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.5 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.6 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.7 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.9 | |
Zalecenie producenta oleju | Subaru ATF | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97340 | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97341 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 052 162 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 052 990 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 055 025 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 02F | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 03D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 04D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 05L | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 09 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 17C | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 | |
Specyfikacja wg API | SL | |
Dopuszczenie przez producenta | ACEA B3 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 229.1 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 | |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B4 | |
Specyfikacja wg API | SN | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 229.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 229.3 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 505 00 | |
Zalecenie producenta oleju | Fiat 9.55535-D2 | |
Zalecenie producenta oleju | Fiat 9.55535-G2 | |
Zalecenie producenta oleju | PSA B71 2300 | |
Zalecenie producenta oleju | Renault RN 0700 | |
Zalecenie producenta oleju | Renault RN 0710 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
odpowiedni adapter | 1 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 400 | |
Długość [cal] | 16 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe | |
nr EAN | 5902659766885 |
Olej | Olej półsyntetyczny | |
Klasa lepkości SAE | SAE 10W-40 | |
Specyfikacja | API: CF | |
Specyfikacja | API: SM | |
Specyfikacja | API: SN | |
Specyfikacja | ACEA A3/B4-12 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501.01 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 505.00 | |
Zalecenie producenta oleju | VW 500.00 | |
Zalecenie producenta oleju | VW 502.00 |
Wysokość [mm] | 96,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 97 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 72 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
nr EAN | 8013097040301 |
alternatywnie | ||
Wysokość [mm] | 102,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 78 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 61 | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,6 | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
nr EAN | 8013097042275 |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość [mm] | 400 | |
Długość [cal] | 16 | |
odpowiedni adapter | U | |
załączony adapter | R | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
nr EAN | 3276425741102 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020