Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ kierowniczy Citroën C5 III (RD_) » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C5 III (RD_)

przekładnia kierownicza i pompa do CITROËN C5 III (RD_)

wybierz typ samochodu CITROËN C5 III (RD_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Układ kierowniczy z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4047025456647
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Układ kierowniczy z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
nr EAN 4047025463478
  • Indeks: DRI 711521330
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITROEN C5 08-
  • Opis
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITROEN C5 08-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 700,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 400157
    • Numer dostawcy: 711521330
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 8,59
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1105
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 100
Ciężar netto [kg] 8
nr EAN 5704651613422
Ograniczenia producentaZF
Technika połączeńsciety
Długość całkowita [mm]1100
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osłony termicznej
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1.5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]100
uwzględnić informację serwisową
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 126
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074308684
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.