Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw 3 Touring (E91) » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 3 Touring (E91)

przekładnia kierownicza i pompa do BMW 3 Touring (E91)

wybierz typ samochodu BMW 3 Touring (E91):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651440776
cena brutto:
1,724.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektroniczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1188
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 32
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ograniczenia producenta Code Index 2
Ciężar netto [kg] 15
zastosowanie dla pojazdów do roku prod. 200912
nr EAN 5704651477338
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060399
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
KolorCzarny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyTriangle
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]120
EAN5901321694938
StanFabrycznie nowy
Profil piastyCurved triangle
Ciśnienie [bar]120
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rozmiar gwintu 11,5
uwzględnić informację serwisową
Ciśnienie [bar]135
Ciśnienie robocze [bar]135
Tryb pracyhydrauliczny
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa
Profil piastyTriangle
Ciśnienie [bar]120
Tryb pracyhydrauliczny
Ø koła pasowego [mm]60
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074285220
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074308608
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 135
Wydatek [l/h] 13
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074308561
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,775
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048889638
Profil piasty Triangle
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064787976
Profil piasty Curved triangle
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064340423
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.