Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711521330 dri

przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- 711521330 DRI

711521330 przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- DRI
946.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711521330

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521330
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITROEN C5 08-
  • Opis
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITROEN C5 08-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 700,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 400157
    • Numer dostawcy: 711521330
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 8,59

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- 711521330 DRI

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- 711521330 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- 711521330 producenta DRI

CITROËN

400157, 400158, 400159, 400160, 4001W2, 4001W4, 9801381480, 9801427480

numery OEM:
CITROËN      400157
CITROËN      400158
CITROËN      400159
CITROËN      400160
CITROËN      4001W2
CITROËN      4001W4
CITROËN      9801381480
CITROËN      9801427480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza citroen c5 08- 711521330 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI