simering wału Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) 209 CDI (906.611, 906.613) (2006.06-2009.12) 88km
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22140 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769140259 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 22140 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 93 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 133,5 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 155 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,5 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960187239 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | wlot | |
Typ skrzyni biegów | 722.683, 722.684 | |
Typ skrzyni biegów | 722.685, 722.686 | |
Typ skrzyni biegów | 722.902, 722.908 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 43 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 58 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960131485 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 93 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm] | 43 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/B | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej | |
Status produktu: Normalny
Szerokość [mm] | 12,0 | |
Grubość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
dla numeru OE | 023 997 84 47 | |
nr EAN | 4027816313298 | |
Status produktu: Normalny
Grubość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
dla numeru OE | 120 997 03 46 | |
nr EAN | 4027816315346 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5901619524152 | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Wymiar standardowy [STD] | | |
Ciężar netto [g] | 222 | |
nr EAN | 5902048901408 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22140 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22140 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Grubość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 67,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
dla numeru OE | 120 997 03 46 | |
nr EAN | 4044688315342 | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
dla numeru OE | 611 010 0114 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 93 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) 209 CDI (906.611, 906.613). W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) 209 CDI (906.611, 906.613)
produkowanego od 2006.06 do roku 2009.12
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 88 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz
z rocznika od 2006.06 do roku 2009.12, i mocy silnika 88 KM.